Janina Ahlqvist

jobb jobb och återigen jobb

Kategori: Allmänt

yes hemkommen från en natts jobb igen blev ett 8tim pass idag,... jobbar hela veckan natt... känns sådär lagom gött direkt efter lägret men heey det ger pengar!!

Hade en riktigt go körning idag, inte många maskiner som gick och vi va fyra som körde... hade typ 6maskiner varav det va på två jag faktiskt behövde göra ngt. De andra gick liksom ner i lådan när lådan var full vägde jag den och så va de klart!

men de två första timmarna var sega då i princip alla maskiner stod stilla.. så det tog ett tag innan de kom igång så vi satt och snackade skit och lyssnade på fotbollen.. det finns tydligen en bläckfisk som har listat ut vilket lag som ska vinna innan varige match... creepy!


Nu ska jag nanna med min lilla bäbis som är lite väl hyperaktikv men men frå se vad dagen har att erbjuda ska iaf iväg te bror och lisa runt fyra annars vet jag inte kanske rida??

BLESS

// Jajja

btw blir kanske finland i helgen...det mås inte så bra där borta... :( be gärna en bön..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: