Janina Ahlqvist

Remember me

Kategori: Allmänt

Världens sorgligaste film ever typ! Sjukt bra, men man kan inte bara göra så! Inte okey! Tänker inte berätta ifall de råkar vara ngn som inte sett den men seriöst jätte DAMP! bajs film! Men sjukligt bra var den annars!


Annars har jag idag sovit sovit och svoit lite till. Blev ingen fotning för det rengade så passade på att ta  igen lite sömn...det behövdes men sov bort ganska mkt av dagen vilket har lett till att jag inte hhunnit göra massa saker jag borde gjort... och i morgon hinner jag inte för då blir det GBG och jobb efter det... får fösöka hinna nästa vecka innan jag börjar jobba andra skift...


Hälsade på hos bror och lilla JOEL :D yes nu är det äntligen bestämt :D hhihihi han har blivit massa stor! söt är han också! Nu när han e lite mer vaken e de väldigt roligt hehe :D


nu off iväg för en spännande natts jobb!


Ready or not?


BLESS

/ Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: