Janina Ahlqvist

Rödtott!

Kategori: Allmänt

Igår blev det ingest städande var alldeles för trött :( men idag har jag tagit igen det :D Men dagen igår var kanon massa mys och prat med Maria de gillar vi massor :D sen åkte jag till Sarah och fixade håret så nu e det massa rött!! BIlder kommer kanske ikv får se hur det blir med den saken... sen smålandstenar och film. Shrek den tredje, shit vad jag skrattade! Helt underbar film, och bäbisarna va jue bara för söta!! HAHAHHA

HAr kommit fram till att jag verkligen borde sova mer än vad jag gör, men heey man e bara ung en gång!  Kollar runt lite på skolor och sånt med..men fattar inte så mkt känner mig ganska blåst... bajs e det men men

Nu ska jag iväg Till min älskade lilla PIPUNGE! Ska bo hos henne hela helgen, ikv blir det laserdome och i morgon blir det Kalmar och SHOPPING!!! En ny piercing får följa med hem också! Massa nice! hihi ska bil skönt att bara komma iväg en runda!


Take care

BLESS

// Jajja


Kommentarer


Kommentera inlägget här: