Janina Ahlqvist

SEMESTER!

Kategori: Bilder

Denna veckan har jag ofrivillig semester...hela junic står nere så bara nicka och se glad ut.
I söndags så kom jag hem från Finland... de va tufft, hon mår inte alls bra men känns skönt att ha träffat henne! Sen var det mysigt att åka iväg dit också, trivs så bra där i den stämningen och atmosfären! Sen blir mamma och pappa alltid så lyckliga när vi är där coh det e också bra!!!

Fick med mig en jeansjacka och en as het basker hem! Och insikten av att finland är mkt bättre än sverige på laktos och mjölkfria produkter! Så himla enkelt att handla mat där och så kostar inte allt dubbelt så mkt! Men de positivaste av allt var jue att det fanns glass strutar som var både laktos,mjölk och glutenfria!!! och den var till och med god!! de ni!

I måndags vara jag nere i Gullbranna och hälsade på pastor med famlij hela dagen, massa mys och lek belv det! SKönt att bara få vara tio år ibland!!

Igår så blev det massa SOVA det behövdes! Sen lite lek med Sara innan jag åkte ner till Västerhagen och dansade bugg och gammeldans! Massa roligt var det! Iaf tills mitt knä pajjade och inte alls ville dansa :( men dansade massa bugg iaf för jag hade jue betalat för det och det är fetingkul!

Idag blir det träna magen, måla hos bror. laga mat till mig och elin, fixa och dona inför i morgon! Kommer bli AWESOME!

Det där med att ta det lugnt på semestern har jag inte riktigt förstått! Klämmer in så mkt som möjligt på en vecka! men helgen blir lugnare då jag åker upp till AnnaPanna Blixt i kristdala och myser där hela helgen!!


BLESS


// Jajja

Finland, västerhagen och Norge!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: