Janina Ahlqvist

Tim Burton

Kategori: Allmänt

Jag brukar älska hans filmer! Typ Sweeney todd e helt underbar och sötare film än corps bride får man leta efter! Men ikväll när jag och larsson kolla på Alice i Underlandet blev jag besviken, den va inte alls lika bra som jag hoppats :( klart den va bra absolut men inte så fängslande som de brukar vara. Lyckades till och med somna till en stund och det e inte helt okey liksom.. men men en go filmkväll och filmen va jue inte SÅ tråkig :D

Nu är det snart dags för jobb igen sista natten nu sen en vecka semester :P får se vad ajg hittar på förhoppningsvis mkt! Fira Muppi blir det iaf :D

I mrogon bitti drar jag till Finland över helgen, önskar bara attjag för en gångs skull skulle kunna åka dit med positiva tankar och glada nyheter... Finalnd ska vara tryggt och mysigt, härligt och underbart, glatt inte ledset :( men nu har de blivit tråkiga och ledsna nyheter varige gång jag varit där de senaste året... tycker att det är dags att vända nu!!!

Nu fixa det sista med matsäcken inför i morgon sen jobb!

Take care

BLESS

// Jajja




I don't want to be alone, I need you now more then ever ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: