Janina Ahlqvist

Dålig updatering :(

Kategori: Allmänt

Sorry för den dåliga updaterigen men haft en smockfull helg så har knappt hunnit andas! I torsdags kväll åkte jag hem till pastorn och myste med henne och stefan..somnade dock i deras soffa någon gång i mitten av filmen men det va nice endå.

Fredagen va full med jobb, pyssla ihop lite kort till konfirmanderna, dansa (som inte alls gick som jag ville) äta lunch hos pastorn + familj, pyssla mer där, sen kristen skolgrupp med ungdomarna, mer dans, hem göra sig i ordning, köröövning med ungdomarna, välborgsfirande på holmen sen ut till sigges loge med lina!
Så min fredag var smockad! Dock så va jag inte jätte peppe på logen men ja va där iaf te halv 1 sen kände jag att jag egentligen inte ville de så drog hem ist för att dra ner stämmningen. var nog inte riktigt redo för det  än...plus att jag hade sjukligt ont i knät :(

lördagen började kl 08.00 med dans dans dans sen dans med tjejerna vid 10-12 hem och ja där hade jag en lite down period så vet inte ritkigt vad som hände sen köra bror till smålandstenar hänga lite med emlia för att avsluta med film. Vilket var trevligt!

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda vädret e vackert men kan inte riktigt njuta av ngt egentligen... är i en sån period nu. Är trött på att låtsas må bra nu ska jag må som jag mår egentligen! En vis vän sade till mig att jag hade för höga krav på mig själv och nu när jag tänkt på det ett tag har jag insett att det nog är sant. Ibland måste man få må dåligt man ska inte alltid sätta andra först ibland måste man se sig själv också och se sina begränsningar... så därför ska ja ringa rektorn och be om lite tid att slappna av när de åker till estland.


// Jajja

BLESS


kan inte förstå, vill inte förstå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: