Janina Ahlqvist

DRÖMMAR...

Kategori: Allmänt

Jag och drömmar är verkligen inte kompisar känner jag... har inte haft en vettig dröm på as länge... lr okey hade en här om dagen men majoriteten av drömmarna är jätte onda! Antingen så är de helt underbara i sömnen och så vaknar man för att inse att de inte är sanna men man vet att man drömmer. Sen har vi dem som känns så sjukt verkliga att man tror aatt de är sanna och det är så livet ser ut att man inte riktigt fattar direkt när man vaknar... sen efter en liten stund så kommer verkligheten emot en som ett slag i magen typ. Sist men inte minst mardrömmar! Jag hatar dem, de är onda, hemska och får en att må jätte dåligt!  Vaknade precis ur en när väckarklockan ringde, det var för 25min sen och jag kan fortfarande inte skaka av kännslan som drömmarna ger.
Men denna drömmen var annurlunda än de jag brukar ha, hade för en gångs skull en vanlig mardrömm... tror jag vill gå med de som jag hade innan. Mina två största rädslor kombinerat i en mardrömm! det är inte okey! och den ena av rädslorna hade jag lyckats förtränga ganska väl. Va rädd för det as mkt när jag var liten men nu som äldre har jag inte tänkt på det så mkt förens nu :( bajs drömmar!

Nu göra sig i ordning snart kyrkan med konfa avslutning..vi ska vara där kvart över 8 och ÖVA... SEGT! men men vad gör man inte för sina barn? :P Hoppas bara jag lyckas skaka av mig kännslan av olust...


//Jajja

BLESS



The pain i feel inside I can't discribe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: