Janina Ahlqvist

Duktig!

Kategori: Allmänt

Varit uppe sen kl 8 i morse och befunnit mig i jkpg med mor, träffen med herr doktor gick kanon så nu kan vi vara lugna :)  var även duktig och gick till intersport och köpte nya joggingskor då mina blev förstörda förra sommaren. Så nu kan jag börja gå igen och förhoppningsvis jogga inom en snar framtid! De va sjukt sköna!
Sen råkade lite annat smått och gott följa med hem från HM men kände att jag förtjänade det!

Nu snart bär det av till Sarah coh bli fin i håret igen :D WOHO en bra dag helt enkelt!

Va även och hälsade på på JB, det va sjukt vilken kännsla det va! Versta flach backs och massa sånt. Men de va gytt att snacka lite med lärarna och kolla runt... allt är sig likt. Nästan så att man faktiskt saknar skolan, joo saknar skolan lite det va så enkelt och slappt liksom.

Men snart får jag börja servera igen ser fram emot det!!

// Jajja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: