Janina Ahlqvist

Gammal??

Kategori: Allmänt

Jag kan seriöst inte sova länge på morgonen längre... jag kunde njuta av det förr älskade att sova te typ 11 halv 12... men nu vaknar jag vid halv 8 -8 och e pigg måste liksom tvinga mig själv att vara kvar i sängen och somna om! Det är helt stört, vissa säger att det blir så när man blir gammal. Men jag tänker mig att man borde väl bli tröttare när man blir äldre??+

Nu snart bär de av till gymmet och träna ett härligt magpass :D sen kanske sola innan jag kommer hem och börjar städa. Idag är min lediga dag och då får man passa på att städa för man hinner. blir dammsuga, skura, diska coh vika kläder... gud vad husmorlig jag känner mig... blir även lite matlagning också ;D


Sen ikv kommer älskade lilla emilia hit och ska ha symöte med mig :D dvs: massa terapisnack!


// Jajja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: