Janina Ahlqvist

GRATTIS!!

Kategori: Allmänt

Min älskade Anna-Panna fyller Vuxen idag!! Så som en fin överraskning hade jag pratat ihop mig med hennes mamma och åkte upp till oskarshamn och gömde mig bakom hennes säng och hoppade fram när hon kom hem! Gissa om hon blev glad!! Hahah skrek, skrattade och grät! Kan man få en bättre reaktion på att man kommer?!
Helt underbart!!

Älskar hänga här mitt ute i ingenstan, ska  bli skönt att fylla på reserverna här och bara vara. Få lite ny insperation till jobb osv och bara hänga i denhär atmosfören är helt UNDERBART! Stannar kvar här till på onsdag så att rektorn blir lite glad på mig, dvs ja har lektionen här ist för skype sen hem för jobb igen, men det tänker vi inte på nu! Nu ska jag bara njuta av att vara med min underbara vän långt hemmifrån!

Sen ska de bli gött att träffa alla andra underbara människor som finns här borta :D


nu sömn är AS trött!!

// JAjja

BLESS



i'm laughin with my frinds, but I can't ceep myself from thinking of you...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: