Janina Ahlqvist

life...

Kategori: Allmänt

Powerwalk: check bänk: check det va ungefär det jag lyckades med idga :P blev inget gymmet för tänkte att jag gick ner till mor och far,sågade och slipade bänken så det fick räcka som träning :D dock så sydde jag klart dynorna till båda bänkarna så är sjukt nöjd med mig själv för gjorde det nästan helt själv!!
I morgon får jag upp den nya bänken pappa och bror lovade att hjälpa!

I mrogon bitti blir det föhoppningsvis simning hoppas verkligen att jag tar mitt feta arsle ur sängen coh åker och simmar! Efter det blir det gökotta? en morogn andakt på holmen iaf där jag ska hälsa välkommen och läsa bibelord! Sen ska jag minnsann ta tummen ur röven coh STÄDA!

Fick även mitt hår fixat idag och är fett nöjd igen! Fick även bilderna på mina dreads... VILL HA! GAH att vi inte lyckades med dem men efter sommarn då tusan alltså!! förhoppningsvis har mitt hår växt tills dess..

Framtiden är nu även bestämd.... blir en termin på skolan till och ha praktik i frösamlingen tills nyår iaf.. sen drar jag nog iväg förhoppningsvis iaf .... man vet aldrig vad som händer!

Nu hoppa ner i en nybäddad säng med frächa lakan!!!

// Jajja

BLESS



LIVRÄDD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: