Janina Ahlqvist

söööööööööömn!

Kategori: Allmänt

Ja det behöver jag verkligen, borde seriöst gå och lägga mig så det ska jag göra så fort jag skrivit klar :P
Dansen gick kanon och verkade vara uppskattad! Fick iaf massa applåder :D sen var det kyrkan för att fira nattvard vilket va massa mys :D

Dock så hade jag samtal med mina pastorer om sånt där viktigt, vet inte riktigt vad jag känner över det. en del av mig vill och är redo men en del av mig vill inte ha det livet, det känns inte värt, saknar mening osv... önskar att jag kunde känna att allt hade en mening just nu men det känner jag inte. Gör saker mer på automatik än ngt annat men det ändras förhoppningsvis snart.

Sen följde jag med Martina hem och satt där och hängde med henne och Stefan (pastorsfrun :P ) blev att fira konfan med grekisk sallad och rostat bröd + notting hill på det :D kanon avslutning på dagen! Blev även en massa diskution ang församlingsverksamhet och framtiden. Alltid lika uppskattat :D

Och jag har varit vaken alldeles för länge och dels så är det faktiskt Toftis fel för han fyller år idag GRATTIS! så var tvungen att vara vaken till kl 00.00 så att jag kunde ringa honom och vara först med att gratta honom på hans födelsedag :D


Nu ska jag föröska sova... får se om det går är lite nervös med tanek på vad jag drömde om inatt... då är inte sova och drömma det man mest av allt vill göra :(

// JAjja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: