Janina Ahlqvist

Stress stress stress

Kategori: Allmänt

känns som om att stressen ska äta upp mig, vaknade precis och då kom den över mig direk! Har för mkt att göra för att ha ledig helg egentligen mne det löser sig nog! Dansen igår gick kanon med tjejerna som var där! Lyckades hitta inspiration till en av danserna vilket kändes gytt. Tyckte inte att den va så bra men tjejerna älskade den så :D sen när vi dansade den så såg det sjukt snyggt ut så jag lyckades iaf :D

Sen att de inte fanns ngt ljud i pingstkyrkan förlåt sofiakyrkan är en helt annan femma och att vissa andra förberedelse och folk som inte hör av sig gjorde mig as förbannad igår!! GAH men idag är jag inte lika förbannad men ljud är iaf löst hoppas bara på att det inte är de stora klumpiga högtalarna som kommer att vara ivägen framför estraden så att mina dansare inte syns mend et är en annan fråga. Ska ringa ljudnissen senare idag.

Idag står det såga bänk nere hos mor och far på schemat, blir ta en powerwalk dit ner, även städa här hemma känns som en bra plan så man vågar ha folk över! så är mycket att göra, plus träning på det också måste verkligen ta mig bort till gymmet idag gjorde de varken igrå lr i måndags. ajja bajja jajja!!!

// jajja

BLESS



your in my heart, your in my head, your in my dream

Kommentarer


Kommentera inlägget här: