Janina Ahlqvist

Trött!!

Kategori: Allmänt

Borde verkligen lära mig attt jag är gammal och borde komma hem i tid... men jag e jue ledig :P men kvart över tre e inte okey :/ men roligt hade vi iaf :D film och massa mys prat och flumm kanon kombo!

Idag orkade jag inte upp och simma innan gökottan men orkade upp till den va lite mötesledare gick väl sådär...kände mig lite överkörd av pastorn men annars så... bara jag som är kännslig. Sen har Gud verkligen humor men det är en helt annan sak.

Så efter att jag varit en duktig praktikant tänkte jag åka och simma, men gick det? NEJ! För smart som jag är så tänker jag inte på att det är röd dag och på röda dagar så är simmhallen stängd! Så det gick inge vidare för mig med att simma :(

Men fått upp bänken och mina båda dynor så nu kan man hänga massa på min balkong! och söta mamma hade sytt lite kuddar till mig också så det är kanon! Även översatt alla texterna tills på onsdag så nu är det bara bildspel,predikan och en koreografi kvar... eh det hinner jag väl göra i morgon?

i morgon kväll bär det först av till bror på grillfest massa mys sen förhoppningsvis harrys men får se, lina verkade lite trött och jag kommer va mega tröttt....har dansträning kl 10 med barnen på lördag morgon.. borde kanske sova lite innan dess... hmm ....


nu sooooooooova ska bli massa skönt!

//Jajja

BLESS



Nothing can ever take your place... the emptyness is calling...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: