Janina Ahlqvist

vaken!

Kategori: Allmänt

Yes vaknade faktiskt tidigt för att vara en dag då jag faktiskt får sova... jag menar vad e de för poäng att få sova om man aldrig lyckas sova? Och när man inte får sova så är man jätte sömning och kan sova hur länge som hellst?? Det är INTE okey liksom!!

Hur som hellst så är jag vaken, tänkte skriva lite men satte igång FB och va fast på mitt petwill... Ja jag är en NÖRD men jag stör mig på att en som e 5 nivårer under mig har fått ett nytt rum men inte jag :( hahah ne ska serisöt skriva lite nu medan jag väntar på att Anna-Panna ska vakna så vi kan kolla på hennes dansavslutning!!!

Sen får vi se om det blir Kalmar idag lr inte, annars blir det åka in till stan och säga hej till lite folk typ :)

// Jajja

BLESS

 
when it was good, it was really good...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: