Janina Ahlqvist

Piggelin !

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och mumsar på en piggelin när snön virvlar ner utanför fönstret...kanske liiite udda men det är gott :D och en piggelin är aldrig fel!

I fredags tog jag en roadtrip ner till Emilia i Helsingborg. Hon har jue alltid sagt att hon bor i skåneland men inte förens i fredags insåg jag exakt hur långt NER i skåneland hon egentligen bodde! HAr alltid tänkt att Helsingborg ligger typ as nära halmstad typ 20min ifrån, men ikke! Efter att det liksom börjat komma åker på åker på åker insåg jag att hon verkligen bor i SKÅNE  :O  och när jag väl var framme fick vi för oss att vi skulle ta en roadtrip till malmö och kolla in min framtid... och då slog det mig exakt hur långt ner i skåne JAG kommer att bo :O lite skrämmande faktiskt!

Men det roliga var att vi kolade upp vart vi skulle men inget mer exakt adress utan mer "oh det ligger vid hamnen, vi ska köra över två vatten så ligger det på högersidan" smarta vi e va?! Men det bästa är att vi faktiskt hittade rätt! Det var lite vägarbeten som gjorde det hela krångligt och väldigt små skyltar som gjorde att vi missade vart de låg och fick ringa Per som sedan guaidade oss till stället vi va på från början. Där snackar vi lockalsinne! Aldrig  kört i Malmö innan. En väldigt trevlig roadtrip och helg :D

                       


Provjobbet igår gick kanon, nu ska jag bara välja om jag vill ha det lr inte....beslutsångest men det löser sig nog!

Och i morgon bär det av mot överraskningar och roadtrip :)

Och jag har ingen aning om hur min text belv sånhär eller hur man tar bort det :O


BLESS

// Jajja

btw. blev kär i Edward i Edward sissorhands!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: