Janina Ahlqvist

Roadtrip!

Kategori: Allmänt

Har åkt på väldigt många roadtrips på sistone känner jag... men detta var den sista. Blev en snabbvisit hos familjen blixt i Kristdala. åkte upp och överraskade lilla Anna :D Hennes min när hon öppnade dörren var typ oslagbar typ "vem är du och vad vill du mig?" tills hon insåg vem det var som stod där heheh :D

Massa dans, skratt, mys och prat har vi hunnit med. Det gillas stark! Sumerar dagarna med ordet BLÄCKFISK!




Mer bilder finns på min bdb som jag nu bestämt mig för att börja använda igen! Tänkte att det e jobbigt att lägga upp massa bilder här och på fejjan kan man inte lägga upp vad som hellst. men endå måstse bilder upp någonstans så bdb smidigaste lösningen ni finner mig under namnet Like.


Idag har jag hunnit med att jobba första kvällen på bruksvillan, var en aning nervös för hamnade i baren. Då säger chefen "det e lugnt, hokey kväll ikväll så blir mest  öl" de första två timmarna såle jag nog bara 3 öl resten var drinkar typ. men helt okey kväll faktiskt :D
men nackdelarna kom också fram väldigt tydligt... :(


I morgon blir det fixa håret!! JIPPI!!!

BLESS

// Jajja


saknar din trygga famn, saknar kännslan av ro...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: