Janina Ahlqvist

Smidigt!

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag till jkpg för en dejt med fröken tandläkare i tron om att jag skulle operera ut två av mina visdomständer, men det visade sig att det räckte med att bara dra ut dem! Jag massa glad! Lite plågsamt men värt det om mina tänder blir raka igen, dock sanckade hon nissen om att jag beyöver en ståltråd bakom tänderna så får ta och fixa det med.


Sen har jag haft det mer smdigt idag också, igår gick jag ut med en del cvs och lyckades få jobb på höganloft för julbord och idag ringde de från bruksvillan och vill ha mig där lite extra med! Så massa glad för har jobb igen :D och i morgon ska jag ut med ett cv för en heltidstjänst, så bananskal finns det alltid! ;)


Btw igår så lagade jag mat igråkväll fick världens ryck och gjorde wook från grunden med allt de som jag vill ha i istället för att använda en färdig påse, massa gott blev det med! Såhär snygg såg jag ut i mammas julförkläde xD




BLESS

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: