Janina Ahlqvist

Dåligt me updatering...

Kategori: Allmänt

Det har varit riktigt dåligt med update här men denna veckan har varit sjukt jobbigt för mig och är inte över än tyvärr, så har inte riktigt känt för att skriva, sen har det inte hänt mer intressanta saker än att jag legat i sängen med ont i magen. Men i morgon, ja då smäller det!!!

ÄVentyr med underbara LINA!! vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska ta vägen men ut ska vi! Lina tyckte att det var dags för det så det är bara nicka och se glad ut. Kan behöva lite miljöombyte och det finns inget bättre sätt än att dra iväg med Lina! Glömma allt för en stund :D

Bild på lina och mig från vår förra roadtrip och mina extremt snygga naglar som jag hittade en toturial på tyvärr hittar jag inte länken längre :(




Inte den bästa bilden jag vet men det är sjukt svårt att ta bild på naglar har jag kommit fram till...


BLESS

// JAjja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: