Janina Ahlqvist

Fix och trix

Kategori: Fix och Trix

Igår så var jag sängliggandes hela dagen så fixade lite med det som var kvar i rummet :) massa mys. Blev dock inte som jag tänkt mig för hade velat ha svarta rama runt bilderna men har inte hittat några än så fick improvisera lite sålänge :) tyckte nämligen att de var så vitt och trist i det hörnet, men nu ser det massa fint ut :)



och kommit på hur jag ska göra med de sista speglarna med hihihih :) så när lönen kommer blir det också fixat!

Sara var här en runda igår också och försökte muntra upp mig lite så vi fixade varanadra och fotade lite för skojs skull :P det va massa nice! bilder på det kommer så fort sara fixat dem.


snart träning med Dan sen funderar jag på att kidnappa joel lite och gå en runda :P Men det beror på hur ont jag får av träningen...men  nu ska vi inte vara sånna klart jag kommer iväg med min plutt!







BLESS

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: