Janina Ahlqvist

Halloj bloggen!

Kategori: Texter

Yo! Vet att det var ett tag sen sen sist... men det hände lite grejer som gjorde att jag inte var riktigt sugen på att skriva, sen drog jag iväg en vecka till Grekland med skolan, vilket var AWESOME! Eller jaa så mycket jag kunde njuta av det med ont i magen...blev itne mycket färg men massa minnen och stora upplevelser..

Nu är jag hemma igen och fixat det sista med rummet i princip, det jag kan fixa innan toni hittar spegeöfästen och jag hittar en spegel som jag vill ha men annars e det klart och jag e verkligen massa nöjd!!! Bilder kommer så fort jag städat upp. Inte för att det e jätte stökigt men min kusin och hans fru ska nanna här inne så då kan de vara trevligt om det e lite uppplockat på skrivbordet och kläderna e fint vikta.


Bilderfrån Grekland kommer så fort jag orkar sortera och gå igenom dem... men lite tjuvkik kommer här iaf



BLESS

// Jajja




For the first time in a while i felt good,
now I know why I don't.
Something is missing in my life.
Boy it will always be you...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: