Janina Ahlqvist

Hemma från Sthlm!

Kategori: Bilder

Yes då är jag hemma igen från huvudstaden, har varit en riktigt go helg med massa skratt och bus!! Precis vad jag behövde, komma bort och umgås med underbar vän!!

Blev gå runt i stan, gå runt i gamla stan, slottet, citikyrkan, stureplan med kyrkan, massa massa pendel och tunnelbana och massa gång. lärde mig massa om sthlm



1.  Alla stressar i sthlm
2. Man kan inte ta sig någonstans utan att åka ngn form av tåg.
3. det är sjukt mycket folk överallt!
4. Saker och ting är onödigt dyrt för att det kan vara det.
5. Folk är generellt allvarliga och sura
6. men det finns guldklimpar även i STHLM :D


Här kommer lite flumm bilder från i fredags kväll när vi flummade loss i årets första snö. Blev årets första snöbollskrig (som jag såklart vann!)  och åretes första snöängel gjord :D





HAnna och jag inne i stan + mina nya walkingskor :P nu blir det träna rumpa och lår för fullt!!




BLESS

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: