Janina Ahlqvist

Hemma!

Kategori: Bilder

Ja då har jag kommit hem från min kidnappning! Jag överlevde! Blev uppplockad av sara och lina hemma de satte på mig en ögonbindel och började köra runt i cirklar så att jag skulle tappa lokalsinnet, ibland lyckades de tillcohmed och jag inte hade ngn koll på vart vi var men efter ett tag lyckades jag få lite koll då var de tvugna att köra runt lite till... men hela kalaset slutade nere i Halmstad med mat på fin restaurang, presenter, hälsa på Lasse och bio :D "Switch" tror jag den hette, massa söt film! Helt förälskad i den lilla ungen!!

Dagens citat är nog sara: vi kör omkring i halmstad centrum och hon råkade svänga fel en gång.. Jag: FÅr du verkligen köra här?
Sara väldigt självsäkert: Ja !
Lina: På en cykelväg??

Sen efter bion så blev lina och sara sugna på varsin klubba men det stod ingen nisse i kassan och de orkade inte vänta på någon så sara tar och skriver en lapp att de har tagit två klubbor och önskar honom en trevlig kväll och lägger pengarna på lappen... tror jag dog av skratt då!

Tack för en underbar kväll tjejer! Behövde verkligen komma iväg lite!

Jag innan vi åker



Ögonbindel på





Darling somnade i bilen hem, massa söt!


BLESS

// JAjja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: