Janina Ahlqvist

Kidnappning...

Kategori: Allmänt

Om en stund kommer lina och Sara och kidnappar mig... har ingen aning om vart vi ska och vad vi ska göra...de vill gottgöra att de inte var hemma på min födelsedag så de har kokat ihop något...men det kommer säkert bli en riktigt trevlig kväll! Har jue aldrig tråkigt med de där två!


Annars är min mobil äntligen klar igen, bara si sådär tredje gången jag lämnade in den men men man kan jue alltid hoppas på att den funkar nu! Håller tummarna!


Min katt är då bra blåst! Igår så hörde jag och pappa versta smällen som kom från mitt rum så vi springer in och kollar vad det nu är katten vält... då ser vi honom länst upp på min "garderob"! Den sitter inte fast i väggen så den vikar lite och kan tänka mig att han först har hängt i kanten innan han kom ända upp där av smällen... ja han är bra en liten Fjant... men mattes lilla älskling för det!





BLESS

//Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: