Janina Ahlqvist

Promenad!

Kategori:

Var lite sneeky innan och var och Kidnappade lilla Joel för en promenad :D Första gången jag var ensam med honom och det gick jätte bra! Vi gick en lagom lång runda, tittade på kossor + kalvar, sprang lite och busade! Massa lugnande och skönt. Sen stannade jag och mös lite hemma hos bror :) Plutten är typ världens sötaste!!



Min lilla isbjörn!!



Lagom pigg och fräch på promenad!



Mys i soffan!



Min lilla Sötnos!



Bror med sin lilla plutt!

Sry för bildbomben men tyckte det var dags för liten Joel bomb!
Han har blivit massa stor! Inte lilla plutten som kom ut för tre månader sen!
men han e fortfrande en plutt!

BLESS


// Jajja

Kommentarer

  • anna säger:

    hallå vad stor han har blivit, jag mena jag såg ju honom för typ en månad sen och då var han ju liten liksom! :)

    saknar dig pipunge!

    2010-10-19 | 14:13:28
    Bloggadress: http://annaablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: