Janina Ahlqvist

Sämst dag!

Kategori: Allmänt

Idag har inte varit särskilt lyckad... började med att jag sov för länge, sen hämtade jag mobilen från lagning och då säger nissen att de inte gjort ngt med den för enligt reparatörerna är det inget fel på den! GAH! så jag bara hittar på  att allt ljud stängs av och man inte kan prata i den? Eller att hela telefonen låser sig och man inte kan göra något med den?

Sen hittade jag inte lite grejer jag var ute efter och nu kommer dagens då... jag krockade mammas bil :( va på jobbet och fixade lite sen skulle jag backa ut och råkade backa in i en bil som ställt sig i en vinkel snett bakom mig så jag såg honom inte när jag tittade bak lr i speglarn så jag backar runt och smäller i vänster fram däck om jag svängt lite senare hade det varit jag och dörren som smält :( yes gott folk fröken klantig! Men det gick bra med mig, värre på bilarna men bror är världens snällaste och lovat fixa båda bilarna så jag slipper självrisk och får bara betala delarna... tur i oturen antar jag..

sen blev dagen lite bättre, gick upp och tittade på fridas ridlektion och sen följde jag med hem till fam curenstam coh satt och mös! Såg filmen Top Gun för första gången i mitt liv... ganska söt och inte så sliskigt romantisk man tänkt sig att den skulle vara. Positivit överraskad!!

Nu sova, i morgon dejt med farbror doktor igen i värnamo, sen packa och iväg till sthlm över helgen och hälsa på HANNA PANNA!!! ska äntligen få se mer av sthlm än hamnen! Velat det så länge, dock blir de inte riktgit på de sättet som jag alltid förväntat mig men heey man kan väl inte få allt här i livet???


BLESS!

// Jajja



Jag anna och HANNA för lite mer än ett år sen! "kärlek på den"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: