Janina Ahlqvist

Stockholm nästa!

Kategori: Allmänt

Då har man gjort ett ultraljud ockås... hade alltid trott att första gången jag skulle göra det var när jag var gravid och lycklig..men allt blir inte som man trott här i världen i över 15min satt han och rullade den där saken över magen på mig och inget konstigt hittade han heller... så ny undersökning nästa fredag så får vi se vad farbror doktor har att säga då...

Nu börjar jag tagga sthlm väldigt mkt! Ska bli så kul att träffa Hanna igen!! Allt är nästan nerpackat nu, lämnar datorn hemma så sliper jag släpa på den kan jue faktiskt låna Hannas :D Det som kommer bli en aning segt är att åka buss i över 6tim men har fixat ny musik i mp3 och har en bra bok med mig så jag borde klara mig!

Och nu har även snön kommit till lilla Gislaved.. snö i oktober? och vem var det som sa att vi alrig kommer få en kall vinter med snö i sverige igen? Tagga BRÄDA!!!!! vill åka NU!

bjuder på en go gammal bild :P



dock e det lina på bilden på min bräda :P

BLESS

//Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: