Janina Ahlqvist

The stars remind me of when it was good...

Kategori: Allmänt

Jaha då har man jobbat ytterligare en natt och tjänat lite pengar, me like ! :D Pengar = bra! Jobb = segt
Här e lite bilder på vad jag sysslade med på jobbet inatt




Lite suduko e alltid trevligt att lösa på jobbet :P



Göra armband funkar också, lite suddig bild jag vet + att det är blött så ser lite
bättre ut när det är torrt :)

Ja alltså jag har verkligen MASSOR att göra på jobbet :P Gillar mitt jobb heheh

Nu ska jag kolla klart mitt buffy avsnitt sen SOVA :)

BLESS

// Jajja

btw så lyckades jag fixa datorn helt själv! Så nu funkar den nästan som den ska!



it has always been you, it will always be you...

Kommentarer

  • Gaymasen säger:

    Åh, sudoko löste jag alltid förut. Haha. :D

    2010-10-18 | 15:54:21
    Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här: