Janina Ahlqvist

träningsverk is the shit!

Kategori: Allmänt

Igår körde vi igång med sälvförsvaret med Dan, hur gött som hellst!! Massa träning och övning på tekniker, var länge sen jag tränade så hårt! Riktigt skönt var det, mindre skönt att slå/sparka/knäa Dan dock. Vi övde på ifall man blev attackerad och då skulle vi försvar oss men de kändes lite fel att slå på någon man inte är arg på eller som har gjort dig något. Jag är verkligen inte för våld men det är bra träning och det är alltid bra att kunna försvara sig om det skulle vara så att någon går på en. Hatar att känna mig försvarslös.


igår var det också Ullared med kusin+familj, de blev helt stälda över hur stort det var och hur mycket det fanns. Blev en hel del för dem som fick föja med, men jag va inte sämre råkade visst få med mig tre skjortor och en del smått och gott hem. men tyckte jag kunde förtjäna det :) Men konstaterade igår att Ullared är farligt!!


Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, ´börjar med massa ont i magen men hoppas på lite bus me lina och sara. även lite övning med dans tjejerna.¨


BLESS

// Jajja


 

Saknar er vänner <3 

Kommentarer

  • Lorentzon säger:

    Saknar dig med! <3 men är hemma i stort sett hela vecka 45, 47 och 48! Eller ja, inte riktigt men nästan så då kan vi ses massa! <3

    2010-10-12 | 12:24:46
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se/
  • Elin säger:

    Saknar dig oxå <3 Då måste jag ju ta och komma hem någon av de helgerna oxå så kan vi ha en riktig hel kväll tillsammans!!!

    2010-10-12 | 22:19:06

Kommentera inlägget här: