Janina Ahlqvist

Drömmar...

Kategori: Allmänt

Ja drömmar.. jag förstår mig inte på dem! Har aldrig riktigt fattat det där med varifrån dem kommer egentligen...alltså dem vi drömmer i sömnen inte i verkligenheten. vissa drömmar e helt mongo och så crazy att det är kul och man skrattar åt dem när man vaknar. Vissa drömmar en crazy men innehåller folk man känner fast i jätte konstiga positioner... vissa drömmar är så sjukt verkligehets trogna att man seriöst tror att det som hände i drömmen faktiskt har hänt i verkligheten och man blir extremt besviken eller lättad för den delen när man inser att det bara var en dröm.  Sen får vi inte glömma mardrömmarna, dessa hemska onda saker som bara vill en illa och gör att man sover dåligt och vaknar vettskrämd.... Liksom vad är poängen med allt det där? varför ska man lida till och med när man sover? Kan man inte bara kunna få sova i lugn och ro utan att bli störd av drömmar som sätter tankar i huvudet på en?

Ja som ni kankse gissar har jag drömt lite inatt och de va ingen sån kul crazy, mongo drömm utan en av de andra kategorierna... jag förstår bara inte poängen med drömmar helt enkelt! Drömmar som man har på dagtid dvs dagdrömmar och mål i livet det e riktgit bra att ha! Utan dem skulle människan inte komma långt, men kan man inte få vara i lugn och ro på natten???




Min lilla bäbis som snussar så sött på mattes dataväska :P

BLESS

// Jajja

Kommentarer

  • Lorentzon säger:

    Men det är ju när man drömmer på natten som man bearbetar saker. :)

    2010-09-14 | 16:38:58
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: