Janina Ahlqvist

Gravid igen!

Kategori: Allmänt

Yes dejtade jue farbror doktor i fredags och jag är tydligen gravid igen! Den ni! mEn jag väntar dock fortfarande på att mitt första barn ska födas...var jue över 2 år sen han sa att jag var gravid... Ne men för att vara seriösa nu då så blir jag sjukt frustrerad på läkare som anatar att bara för man har ont i magen,är tjej och i tonåren så måste man absolut vara gravid! Det är enbart den attityden jag möts av från läkarna blir så ARG! visst förstår jag att i många fall är det så men på samma gång tycker jag inte att de ska ha det som utgångspunkt! Tycker att de ibland ska ha lite mer tilllit till sina patienter!

sen var det väldigt spännande att gåt till farbror doktor fick göra exakt samma tester och svara på exakt samma frågor och han tryckte på exakt samma sätt på min mage som läkaren förra veckan gjorde...suck jo en sak var annurlunda  fick göra ett fint gravtest och det va negativt, det roliga med de hela var att sköterskan som tog alla proverna frågade lite om hur jag hade ont osv och hennes första tanke va magsår lr magkatarr inte graviditet! Hon blev också lite förvånad över läkaren! SUCK! Men men jag var lagom pigg och glad efter provtagningen när jag skulle in till läkaren igen...hans briljanta plan var att skicka mit till varnamo vilket jag hävdat hela tiden... och med en väldigt arg,ilsken,frustrerad och irriterad blick fick jag honom att ge mig en tid så snart som möjligt vilket visar sig vara på måndag morgon.. i vanliga fall får man vänta ett par veckor iaf så lite nytta lyckades han göra!


Nu bär det snart av för ytterligaer 8tim jobb denna helgen...tur att det inte är folk där så man kan ha ont i fred...sen har stora beslut tagits i mitt liv....får se hur det kommer att bli framöver nu...


BLESS

// Jajja

btw. filmer med mentalsjukhus,mentalstörda lr sjukhus över huvudtaget e OJOJ'S!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: