Janina Ahlqvist

PAIN...

Kategori: Texter

Har sjukt galet ont i min mage och hals :( tror jag dör!! Halsen gör ont för att jag hostar till tusen och magen gör ont för att jag hostar och för all stress :( det känns bra.. eh not... eller det är iaf vad mamma tror sen vet jag inte riktigt.. men mkt som händer och så, mycket tankar så kan nog vara orsaken.. men mamma gav mig lite medicin så hoppas det hjälper!

Dagen har för övrigt varit väldigt bra, massage på förmiddagen sen kom lilla lina hit och vi snackade skit och så :D sammtidgit som jag städade och gjorde i ordning här hemma så att mamma skulle bli glad! Och gissa om hon vart förvånad över att jag gjort iordning så mkt!! blev så gald att hon köpte hem pizza :D

Sen årets första scout! Underbart!! plus att dan e hemma så det e massa toppen! Innan scout hade jag och lina lite kul.. ja vi e lite knäppa som de felsta vet.. så lina fick för sig att köpa en hel vattenmelon som vi sedan delade på och åt ur med sked... ganska festligt faktiskt sen orkade lina inte mer och tidigare på dagen hade vi diskuterat att de vore fett kul att krossa en melon med en slägga.. så vi eh hämtade en slägga och krossade våra halvor. Sjukt festligt faktiskt!! Det skvätte lite lagom så :P nästa gång blir det en hel oäten melon :D




BLESS

// Jajja



I have this pain inside, that i can't discribe...
It's eating me up, like it's alive.
Pice by pice im faiding awey,
disapering in a painfull way...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: