Janina Ahlqvist

Seg dag ....

Kategori: Bilder

Idag har det inte hänt speciellt mycket egentligen, fått tillbaka min mobil, ÄNTLIGEN! Den funkar lite mongo som vanligt men hoppas den håller ett tag nu iaf. Sen har jag legat med magont resten av dagen typ :( det vill vekrligen inte släppa blir tokig på det! Men lyckades iaf vara lite produktiv och städade av skrivbordet... nackdelen var att allt hamnade på golvet ist...men jobbar på det... väldigt långsamt dock.. hehehe



Mamma trodde att lite motion kunde vara bra för mig så hon och jag gav oss ut på en liten PW runda.. blev 8km på dryga timmen :D sjukt skönt att vara ute men magen släppte dock inte men motion fick man iaf :D


Bilder på hur rummet och så blev kommer när jag fixat till det sista, dvs en garderob och två speglar till :) då får ni se bilderna men snyggt e det iaf och jag e riktigt nöjd! trivs som fisken i vattnet! Helt nytt, helt JAG :D



btw så har min kamera nu offecielt dött så kan inte ta några bilder :( tänker för fullt hur jag ska lösa det problemet innan jag åker till Grekland...kan inte åka dit utan en kamera och pappa e inte jätte sugen på att låna ut sin kamera till mig... vilket jag finner väldigt elakt för övrigt :(  men det löser sig!


Nu ska jag nanna! Bjussar dock på en bild när jag hade tråkigt här om natten!


Trapped in my mind...

BLESS


// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: