Janina Ahlqvist

spännande liv!

Kategori: Allmänt

I mitt extremt spännande liv händer det inte speciellt mycket, jag sover har ont i magen jobbar natten har ont i magen kommer hem och sover...klarar inte av att göra det jag ska för magen e bajs, på jobbet får ajg halvautomaten så de funkar liksom inte anstränga lr behöva va glad och trevlig utan bara jobba vilket e bra. men mår apa iaf.

Prata med lilla sköterskan idag så har en dejt med farbror doktor i morgon, men han som jag hade sist som faktiskt va helt okey e inte kvar så nu får jag e ny nisse. och med min vanliga tur så får jag en ny stolle som kommer säga samma sak som den förra bara för att han inte vet hur det var när jag var där sist! GUd vad jag älskar våran vårdcentral! NOT"


inatt har jag kommit på lite saker på jobbet



1: Jag tycker inte om pallkragar.
2: jag tycker inte om banden man bandar pallarna med.
3: jag borde verkligen planera mindre.
4: Jag tycker inte om min mage
5: jag uppskattar inte p3 på natten.

bara så ni vet liksom


Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska iväg på scout i regnet.. hoppas bara magen vill lite iaf idag...sen jobba natten igen... Ceeping my eye on the price....

BLESS

// Jajja


Kommentarer


Kommentera inlägget här: