Janina Ahlqvist

va ett tag sen...

Kategori: Bilder

Har jobbat sovit jobba sovit typ de senaste dagarna...fullt upp med industri, kyrkan och försöka få till mitt liv brevid allt de där...så inte hänt särskilt mycket spännande förutom att vi testkörde hondan på banan i onsdags... fick åka med tyvärr inte köra men hon går som en pärla! 240kmh på flygrakan i anderstorp!

Idag har jag hunnit gå av jobbet sova 2tim stressa till kyrkan komma hem sova 2tim laga middag till familjen, första gången på länge som jag faktiskt exprimenterade med maten och testade nya grejjer blev riktigt gott! Fläskfile,klyftpotatis och kantarellsås :D Busat med lilla Joel, eller busat och busat mer myst :D fick honom att somna också :D
varit en runda i ss och kollat hela filmen Horton... underbart knasig film!!
"i min värld är alla ponnys,äter regnbågar och bajsar fjärillar"

jo träffade herr doktor här om dagen ang magen,..hans svar till mig var "det går över"....



Hade lite tråkigt på jobbet inatt.. så roade mig med att kladda lite :D kommit på att papper är bättre än armen :D

Nu ska jag nanna :D

BLESS

// jajja


I thougt you were different,
i thougt you hade changed.
But you are just the same,
so I leave you today....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: