Janina Ahlqvist

Valet!

Kategori:

Jag har idag varit duktig och gjort min medborgliga rätt och röstat!!Den ni! Jajja som inte kan ngt om politik har röstat!! Känner mig väldigt duktig om jag får säga det själv :D Kom dit i sista minuten också! Sovit bort hela dagen typ, haft ont i magen och så :( vaknade en kvart innan dansen så tänker att jag inte hinner rösta och blir lite besviken på mig själv, men efter dansen när jag kör hem hör jag på radion att de har öppet till 8! Så tre minuter i springer jag in och frågar om jag får rösta! Hahah jag måste ha sett ut som ett psyko lr nått! men rösta fick jag :D


Har dejt med farbror doktor och slangen i morgon... kul..NOT men förhoppnningsvis hittar det något fel som inte är allvrligt och kan rättas till snabbt! Då e de liksom värt de lilla obehaget.


Nu ska jag snart iväg och jobba... får se hur mkt skit jag får från helgen..gjort massa saker som jag inte vetrat något om på jobbet haft  maskiner som jag aldrig kört osv...aja det märker vi!


BLESS

// Jajja




Bjuder på en ap gammal bild på mig och elin!! Saknar dig vännen!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hahha omg vad jag ser ut :O haha Saknar dig med vännen!!!

    2010-09-20 | 16:43:28

Kommentera inlägget här: