Janina Ahlqvist

VILL HA!

Kategori: Allmänt

Det är mycket som jag vill ha som jag inte kan få... här kommer lite grejer som kommer komma förr eller senare... önskar bara att vissa saker inte vore så utom räcklhåll men dessa kna jag iaf få och kommer få !!


HÅR: Detta kommer i början på november när sarah kommer hem från sin utlandsresa.. vill inte färga innan jag åker till grekland då de bara kommer blekas och bli mupp så får vänta en extra månad för sarah åker när jag kommer hem, Men de kommer! Och jag älskar det!!!


Percings:


Det är hålet längst upp som fattas, det blev infekterat så ska så snart som möjligt göra en ny!! Blir vid nästa lön direkt efter grekland så jag kan bada där borta med :D



Tämker skita i vad alla andra tycker och tänker och skaffa mig denna! Velat ha den så sjukt länge men struntat i det för alla säger att jag inte ska. Men det är MIN åsikt som räknas och ingen annans det är MIN kropp som jag får göra vad jag vill med! Vet dock inte när det blir men den kommer!!!



Fast ska bara ha på ena sidan..vilken sidet blir på det märker vi! Detta e den ny kärleken :D den kommer när jag tränat upp magen och skaffat modet och hittat en studio som gör det :D

 

Med dessa två jag inte välja... den till högdet conchen dvs den lilla kulan som sticker upp lite diskret eller  så blir det en ring genom conch som i den första bilden. Det blir i vänster örat under min industrial som e likadan som den på bilden till höger... får se men en av dem blir det iaf lutar mer till den till höger...



Aja det var lite av vad jag vill ha och kommer skaffa!! HIHIH och åter igen det är MIN kropp!!!

NU ska jag iväg och jobba ytterliggare 8 timmar för den här dagen woho... NOT men jag ser målet!!


BLESS


// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: