Janina Ahlqvist

Dans dans och dans

Kategori: Allmänt

Ja min dag igår innebar i princip bara dans...YEY skulle jag säga i vanliga fall
men igår vart det tungt... men men ibland är det så vart jue roligt när de väl kom till
träningarna iaf!

VI dansade på GTJ igår med massa duktiga vart tjejerna!!
STOLT över dem!!!
Filmen hittar ni på youtube, jag är dock också med och dansar
då vi vart en man kort :P


såhär "cool" vart jag i min street outfit i går :P

sen blev det lite prat med sara innand et var dags för dans igen...
gjorde om dansorkesternskoreografi hela eftermiddagen innan deras träning började
för att de sen har hittat en ny så vi gick tillbaka till den gamla... lite jobbigt kändes det
men aja nu är det bra och alla är nöjda och glada!
Sen vart de träning med tjejerna och de är massa duktiga och kommer på steg själv
och gör stycken till batteln som vi ska ha på avslutningen vilket är riktigt kul!!



jag har iaf mina väldigt positiva och söta maskotar när jag är dansar!

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: