Janina Ahlqvist

GAH!!!!

Kategori: Allmänt

Seriöst dampar på mitt 3G nät!!
Hela dagen igår vart det nere, jag testeade allt bytte portar,
startade om dator hade i och ur modemet inget funakde..
så när jag väl tar tjuren i hornet och ringer till dem och han ber mig byta port klart
tjuven det ska funka?! Vad e oddsen liksom?
Gissa vem som kände sig blond?!


Känner mig lite hurtig idag, gick upp halv 7 för att promenixa med Josse
gick en lagom lång runda på en timme känns väldigt bra!
komma ut lite och träna nu när förkylningen börjar släppa så pass mycket att
jag faktiskt vågar gå coh springa igen :)
Har jue dansat hela tiden vilket kanske inte är det smartaste men iaf
Can't ceep a Girl from dancing :D



Ap gammal bild på mig och josse :P
NOSTALGI på den!


// Jajja


I may be blonde, but I'm not stupid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: