Janina Ahlqvist

Ledig helg!

Kategori: Allmänt

GUd vad skönt det har varit att inte göra ett skit på hela helgen!
Mor och far har varit borta sen innan jag kom hem i fredgas och kom hem
typ för två tim sen... MASSA EGENTID!

Fixat och trixat lite med håret igen... dock inte fördig än!
Så ingen bild kommer förens jag är nöjd :P

Igår blev det värnamo med josse bella och tobbe för Gospelkonsert med Livslust,
de hade massa återträff för de firade 20år så vart hur många som hellst som sjöng...
tror de vart typ 280st på scen när de vart som mest...
sjukt mycket folk och massa bra röster :)
välbehövligt kväll helt enkelt :P

Men gårdagens vart när vi satt på Max och käkade och några av bellas
kompisar kom förbi vårat bort och en av tjejerna helt plötsligt spontant sådär kläckr
ur sig till mig "måste bara få säga Gud vad snygg du är!" blev massa glad!
Gillar människor som säger vad dem tycker, jag göra själv det när jag tycker ngn e snygg i håret
eller liknande, de kan verkligen göra en persons dag, tycker verkligen att fler
människor borde göra det!



såhär såg man ut igår då med mina snygga jeansklackar :P
(ursäkta röran och de smutsiga speglarna :P )

// Jajja


What I wouldent give to have had you right here today...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: