Janina Ahlqvist

Livet...

Kategori: Allmänt

BIlen styrde mot Anna och jag landade här,
alltid lika skönt att vara här och bara få vara...
Men idag vart det jobb direkt, med att fixa och dona för deras ungdomsmöte som de hade ikväll.

fick hoppa in och dansa med anna och hennes tjejer...
gick väl sådär från min sidan men de vart massa duktiga!

Sen vart min gamla rektor från bibelskolan där och predikade,
shit vad jag saknat hans predikningar för de är så fruktansvärt bra!
visst har vi våra oenigheter om saker och ting men vår tro är den samma
och han är så bra på att sätta ord på det och anpassa så att de passar alla.
Kände verkligen att de han sa vart sådant som jag verkligen behövde höra och förstå..

sen fick jag och anna oss massa goa skratt när vi mindes tillbaka på skoltiden!
och alla konstiga saker han gjorde, och kopplingar till andra predikningar han haft...
ex, David och Goliat... aldrig har den berättelsen varti så otroligt intressant, givande och rollig på samma gång!

Även fast det vart jobbigt stundvis att gå där så fick man ut mycket utav det nu när man tänker efter endå...


Nu blir det sova, upp tidigt i morgon och styra bilden mot ytterligare en roadtrip till KALMAR :P
efter det blir det massa dans och wii!
Anna har fått för sig massa konstiga saker som vi ska testa, så får se hur mörbultad jag är i morgon...

// Jajja



Bjuder på en otroligt het BK bild :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: