Janina Ahlqvist

Pandorum

Kategori: Dans

Idag kände jag för en slappar dag eftersom huvudvärken inte riktigt vill ge med sig..
haft ont i huvudet sen i söndags eftermiddag... vart hemma från jobbet igår
kände att jag borde egentligen ha stannat hemma idag med men men
det gillade inte plånboken... så bara nicka och se glad ut..gick inte överdrivet bra men heey
migrän liksom... förhoppningsvis går det bättre i morgon :)

Åter till slappar dagen, tänkte att jag skulle kollla på tron filmen men den ville inte komma hem
under tiden som jag var iväg och unnande mig mat :) (den har dock inte kommit hem än heller så men iaf)
tänkte först pizza men insåg att de e flötigt och att jag inte tål de riktigt
så unnade mig lite Thai mat :D massa gott :D

Ist för Tron blev det Pandorum som också e en sifi film..
blev faktiskt väldigt fängslad av den...glömt hur mkt jag faktiskt gillar sånna filmer!
Inte riktigt haft ngn att titta på sådanna med på sista tiden så vart skönt med lite påminnelse :P
Så den kan jag rekomendera starkt :D

här är dansen från i söndags också :P

Filmat i motljus men heey blir så ibland :P

 

// Jajja

 

I TOLD MY SELF I WON'T MISS YOU...

but I remember....

 

 

why do I do things that remainds me of you??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: