Janina Ahlqvist

TRÖTTER x 1000

Kategori: Allmänt

Idag vart jag och badade med Lisa och Joel, det vart massa mys!!
Den killen gillar att bada alltså! Blir till faster att köpa honom en liten pool
till honom så att han kan leka...hittade en massa söt på rusta idag så den får nog följa
med hem till plutten..hade massa roliga färger och grejjer så att den e lite spännande med :P

Köpt lite vuxengrejjer med nu till lägenheten idag...massa tråk!
Fast sen köpte jag lite fint med till den så då blev det lite roligare!
om ni vill se får ni helt enklet komma och hälsa på när jag flyttat in i min nya lilla lya ;D
tyvärr är de jue då ett tag kvar men tiden går fort!

I morgon blir det upp tidigt igen för att byta däck på bilen sen bär det av mot linköping
och hälsa på den lille prinsen,bror och amanda!
Ska även passa på att träffa Becca som jag inte sett på alldeles för länge!!
ska bli massa nice!!

Nu sängen! Natti natti fokes!


bild på mig o becca från ska'ut gul :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: