Janina Ahlqvist

Trötter

Kategori: Allmänt

Sjukligt seg dag på jobbet idag... fast gårdagen vart dock värre..

idag hade vi iaf maskiner som fungerade hela dagen utan att gå sönder...första gångem på flera veckor...

 

sitter vid päronens dator och skriver för mitt tre nät har damp och vill inte hitta ngt nät....har  nästan hoppat sönder den idag... och sen kan jag inte koppla upp mig på vårat hem nät då det inte fungerar att koppla ihop den med en nätvärkskabel..smått irriterande ja! funderar starkt på om jag ska försöka komma på vart och hur jag ska skicka in den på lagning och om jag ens har ngn garanti kvar på den... hmm

 

Allt med lille Prinsen är bra...yes Ville har blivit prinsen och Joel är plutten :P så förhoppninngsvis fortsätter det att gå såhär bra !! vi håller alla tummar och tår!

 

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova...ska upp kl 06,30 i morgon för att gå ut coh gå med josse...vi hann aldrig gå förra veckan och kände att vänta en vecka till skulle vara jobbigt så hon kom på den briljanta iden att vi skulle gå på morgonen innan hon börjar jobba... hmm aja lite motion har ingen dött utav och vem vet jag kankse blir inspirerad att åka till kyrkan och dansa lite... man kan jue alltdi hoppas iaf

nu lsäa mina braiga bok som snart är slut :(

 

// Jajja

 

BULLSHIT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: