Janina Ahlqvist

Work...

Kategori: Allmänt

Kom hem från Anna panna igår efter en massa nice helg men vart så trött efter den dagen
att jag dog i sängen innan jag hann blogga...
I lördags så drog vi en roadtrip till Kalmar där jag hade lite tur med prislapparna
så lite smått och gott fick följa med hem :P

(det e tur att det är massa stort förråd och många garderober i min nya lya :P )



lite av de som fått följa med hem, skjortan+linnet e frånt trippen till Ullared
och byxerna är från tripen till Kalmar :P
hoppas du e nöjd nu Darling :D

efter att vi vandrat omkring en hel dag i Kalmar vart det dags för wii och dans...
massa dans och insperation blev det så nu taggar vi Annas avslutning 7 Maj!

I söndags styrde jag bilen mot GVD 06.20 för att vara i Kyrkan kl 09.00
LF Skulle dans på gtj massa duktiga vart det!
Tyvärr hade jag i fel minneskort i kameran så kunde inte spela in :(

sen vart det guitar hero med lina och dubbel dansträning...

och nu är det massa första skift som gäller, dvs gå upp kl 5...
Men i morogn blir en bra dag för skirver på kontrakt för min lya!!
WOHO!!!!

Trist och tråkig update men men nu nana

// Jajja


how many times will it take for me to get it right?

Kommentarer

  • Sara (darling) säger:

    Nu är jag nöjd, fast jag vill se de LIVE :D :D De va skitsnyggt alltihopa. En snygg brud i lyxförpackning. Längtar tills vi ses, darling och tills jag får se din lya! (Och smaka på Kvantums dressing, haha). Puss o kram

    2011-04-07 | 14:31:13

Kommentera inlägget här: