Janina Ahlqvist

Melodifestivalen

Kategori: Musik

Såg melodifestivalen igår och började fundera på om det verkligen var på riktigt?
För det är oerhört pinsamt, seriöst vad är det som händer?
Bidragen blir bara sämre och sämre varja år lisom inget vettigt, okey såg inte förra veckan
så kan inte yttra mig om dem men igår, tjena alltså!
ILLA är det!! Och "presentationerna" whats up with them?" liksom?
fattar nada! PINSAMT är en synonym för melodifestivalen numera!

och när jag endå pratar "musik" om man verkligen kan kalla melodifesivalen för musik numera...
vad e grejen med Rihannas nya låt S&M ?
Jag menar visst låten e kanske en aning go men lite mysko text..
men musikvideon,hallå?! Jag har alltid tyckt om henne för hon e ganska cool och har skön stil
men den är liskom bara sjukt smaklös! och hon har fallti för vad alla andra gör liksom....
ångrar verkligen att jag kollade upp videon, tappade alla respekt för henne... :(





 

Lite smått kär i den musikvideon...

 

// jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: