Janina Ahlqvist

TJoho

Kategori: My hair

Vart så sjukt trött sen jag kom hem typ inte gjort annat än sovit och jobbat...
dagsskift tar död på mig!!
hunnit vara lite i ss dock men mest sovit faktiskt....

idag var jag och hälsade på min lilla plutt massa söt är han hehe :P
Toni lär honom göra bil-ljud samtidigt som han försöker få honom att gå i sin
såndär gå stols grej...hitintills har han lärt sig backa...
vet inte riktigt hur den där körskolan går...heheh

nu ska jag sova har massa lång arbetsdag i morgon...
får se när jag slutar börjar iaf 7 jippikayaay... NOT.

Night!

// Jajja


juste glömde säga att jag klippte och färga håret innan Finland..



yes hon har lugg igen och lila partier :P

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Coolt!! :D

    2011-02-10 | 23:00:22

Kommentera inlägget här: