Janina Ahlqvist

I Have found...

Kategori: Texter

...Hell on earth!!!
Mitt JObb!!
Jag lovar att om Gud skapade ett helvete på jorde måste de vara
mitt jobb...cp tider, cp lön, cp mycket jobb och jaa resten låter vi vara osagt...
Men tror seriöst att det är de...om inte annat så kommer
iaf tandläkaren på andra plats...

Massa elaka vaar de idag..gjorde massa ont :(
Och så frågar hon mig hur jag kan ha så många percingar
som tas utan bedövning men inte kan genomgå
en undersökning/behandling utan bedövning?!
Jag menar det är jue inte precis samma grej, av en piercing får
man en adrenalin-kick som gör att smärtan inte känns.
+ att man valt att göra den själv.
tillskillnad från tandläkaren som man måste gå till, som låter creepy, tar längre tid
och absolut INTE är frivilligt!!
Konstigt att man vill ha bedövning???




Bjuder på den!

// Jajja



When The darkness is tight I can feel you around
without a name or a soul you wander around

Afraid of the dark I try to hide
But your face comes up in every corner of my mind
I try to screem but no sound comes out...
paralysed by fear I watch you come for me

But you are not supposed to be real
you have no face, you are just darkness and
shadows in my mind?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: