Janina Ahlqvist

Leksaker!

Kategori: Allmänt

Har idag insett att leksaker var bättre förr!
Inte bara massa tekniska prylar utan man faktiskt lekte...
vad hände med de liksom??

MEN tyvärr så måste jag nog säga att tamagotchin nog
är den bästa leksaken genom tiderna...
eller ja iaf de som fanns när jag vara liten....
de är en aning overkill nu för tiden men fortfarande sjukt roliga!!



Påminner sjukt mycket om min gamla som jag hade när jag var liten...
Hahah sjukt kul var det iaf!!
NOSTALGI på hög nivå!!!


Nu ska jag nanna, i morgon är det dags för tandläkarbesök igen :(
Insåg innan att det kommer göra massa ont :(


// Jajja - you make me smile :)





I´d still have to try,
With all the love I have inside
I can't deny, I Just can't let it die...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: