Janina Ahlqvist

måndag igen...

Kategori: Texter

Jag gillar verkligen inte måndagar... det betyder att ytterligare en vecka har gått och en ny börjar...
att det är dags att börja jobba och slita igen...att man blir äldre och äldre och verkligen
borde ta tag i sitt liv...att man inte hunnit med att gröa alla saker man ville förra veckan
och man inser att man verkligen inte kommer hinna göra alla denna veckan...BLÄ!

MEN vart ledig idag så vart ganksa skönt!!
En intervju, massa SOVA och FAME hemma hos martina...
blir inte bättre!

I morgon är det jobb igen dock :(
MEN bara fyra dagar kvar på det där stället hihihi :D
Sen ALDRIG mer! Okey vet att man aldrig ska säga aldrig
men tänker inte oavsett hur dåligt ställt jag har det gå med på sådanna
förhållanden igen NEVER!!!


saknar min blixt idag så att ni vet :P
dude varför bor du så långt bort för?


// Jajja'



It's you, ALWAYS you...
Everyday it's you
for ever you...
Never leaving my mind..
can't you just let me live my life??

Kommentarer

  • Linda :) säger:

    näe, måndagar e nt najs.. fast tkr ändå tisdagar e värst! :P

    måndagar lyckas man ju alltid ta sig igenom men tisdagar.. usch



    sv: nt retardbilder! :P

    okej.. lite retard e du.. men nt bilderna! xD



    andreas..?



    hehe, hare bra! :))

    2011-01-25 | 01:33:25
    Bloggadress: http://asliifegoeson.blogg.se/
  • Linda :) säger:

    skoja ba, tror jag kom på vem andreas e.. om de e HAN, med råtthår.. brunblont :P



    btw såg jag precis att du e konstnär typ ;))

    cooooling, haha :)

    2011-01-25 | 02:09:09
    Bloggadress: http://asliifegoeson.blogg.se/
  • blixt säger:

    dude!! jag saknar dig med!! kramar

    2011-01-25 | 16:57:44
    Bloggadress: http://annaablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: